Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Καταγγελία για το Πλαίσιο του Τάυρου από Αναγνώστη

Πρόκειτα να προβώ σε καταγγελία για το Πλαίσιο!
Αγόρασα την Πέμπτη - την πρώτη μέρα των "προσφορών" ένα laptop Sony Vaio στα 500 ευρώ από το κατάστημα του Ταύρου.
Διαπίστωσα εκ των υστέρων όμως ότι πρόκειται για ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ κομμάτι (μάλλον εκθεσιακό) αντί για καινούριο -δήθεν σε προσφορά- όπως διαφήμιζε στο site και με διαβεβαίωσαν στο κατάστημα. Δηλαδή η εταιρεία Πλαίσιο πουλάει ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ προϊόντα ως καινούρια!!!!!!!!!!!!
Στις μετέπειτα συζητήσεις μου μαζί τους δέχτηκαν ότι έχω δίκιο και υποστήριξαν ότι ήταν λάθος (?) τους. Μου πρότειναν κατ'αρχάς πιστωτικό και μετά επιστροφή χρηματών, την οποία όμως αρνήθηκα γιατί, όπως τους είπα, ηθελημένα ή μη με κοροϊδεψαν και με μία επιστροφή χρημάτων δεν είναι όλα καλά! Δηλαδή επειδή τους κατάλαβα το γυρνάω σαν να μη συνέβη τίποτα;;;;;;;;;;;;; Απαίτησα λοιπόν αυτό που ορίζει ο νόμος - αντικατάσταση με νέο και εφόσον δεν υπάρχει -σύμφωνα με το Πλαίσιο ήταν το τελευταίο κομμάτι στο απόθεμα και δεν μπορούν να το ξαναπαραγγείλουν- αντικατάσταση με άλλο με αντίστοιχα ή καλύτερα χαρακτηριστικά. Είχαν όμως το θράσσος να μου προτείνουν ένα άλλο Vaio με πολύ χειρότερα χαρακτηριστικά (επεξεργαστή, μνήμη, γραφικών, δίσκο) και μάλιστα να πληρώσω άλλα 230 ευρώ!!!! Δηλαδή να πάρω ένα σαφώς χειρότερο μηχάνημα και να δώσω ένα 50% επιπλέον ποσό!
Άλλη πρόταση τους ήταν να πάρω ένα HP με 15" οθόνη και i5 επεξεργαστή. Το προϊόν αυτό μάλιστα μου το χαρακτήρισε καλύτερα, ενώ υστερούσε σε όλα τα χαρακτηριστικά - με τη διαφορά μεταξύ άλλων Sony και HP. Μόνο ο i5 είναι πιο σύγχρονος επεξεργαστής αλλά πολύ πιο αργός από το δικό μου!! Γενικά το HP ήταν τελείως διαφορετικό - το Sony είναι 13,3", Core 2 duo P8800 2,66GHz, 4Gb RAM, ATI 3470, 4,5 ώρες αυτονομίας κτλ.. Όταν απέρριψα αυτές τις ασόβαρες για μένα προτάσεις, μου είπαν ότι το περισσότερο που μπορούν να κάνουν είναι να μου κάνουν δώρο ένα ποντίκι!!! Ε ρε κατάντια το Πλαίσιο... Ώς τελευταία επιλογή τους είπα ότι θα ήθελα να μου προτείνουν μία καλύτερη τιμή και να το κρατήσω και η απάντηση τους ήταν πάλι αυτή με το ποντίκι! Τους λέω πως γίνεται να μου πουλάτε ένα προϊόν ως καινούριο με 500 ευρώ και να θέλετε να μου το πουλήσετε με τα ίδια χρήματα και ως μεταχειρισμένα, πλέον του γεγονότος ότι επιχείρησαν να με κοροϊδέψουν με την πώληση μεταχειρισμένου προϊόντος ως νέου. Όλα αυτά με το επιχείρημα ότι η τιμή ήταν καλή, ε και;;; Καλή η τιμή όντως, αλλά εν τέλει εξαπατάς τον πελάτη σου και παρόλα αυτά επιμένεις να θες να πουλήσεις το προϊόν στην ίδια τιμή;!;!;!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

moschato.tauros.life@gmail.com