Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Ευγένεια και οδήγηση δεν κάνουνε χωριό...

Πόσο μα πόσο φρικτό έχει καταντήσει να οδηγάς σε αυτή τη χώρα ; Ο καθένας από εμάς παίρνει στα χέρια του ένα τιμόνι και για κάποιο ανεξήγητο λόγο πιστεύει πως ο δρόμος είναι δικός του, προσωπική του ιδιοκτησία στην οποία κάνει την αβάντα του χωρίς να έχει δικαίωμα να μπορεί να τον εμποδίσει κανένας.
Πείτε μου αν κάνω λάθος αλλά κατά κοινή ομολογία ο μέσος Έλληνας οδηγός υποστηρίζει πως οι ικανότητες του στην οδήγηση είναι άρτιες , παράλληλα βέβαια και με τις γνώσεις του όσων αφορά τον κώδικα οδικής Κυκλοφορίας. Αρα λοιπόν αφού είμαστε μια χώρα με πολύ καλούς οδηγούς γιατί τα νούμερα θνησιμότητας από αυτοκινητιστικά ατυχήματα στην Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες θυμίζουν απώλειες πολέμου άλλων χωρών;
Αφού υπάρχουν τόσοι Άιρτον Σένα και Μικαέλ Σουμάχερ που κυκλοφορούν στους δρόμους , στις λεωφόρους και τις οδικές μας αρτηρίες γιατί έχουμε σχεδόν όλοι μας κάποιο γνωστό ,φίλο η συγγενή που έχει θρηνήσει κάποιο θύμα από τροχαίο αν όχι εμείς οι ίδιοι;
Έχουμε λοιπόν ικανότατους οδηγούς αλλά όχι Παιδεία οδικής συμπεριφοράς.Το πιο ουσιαστικό. Το σημαντικότερο.Και μην μου πείτε πως φταίει το κράτος που δεν έχει φτιάξει δρόμους σωστούς .Φταίει , αλλά φταίμε και εμείς.Ενα καλός οδηγός με οδική παιδεία, ξέρει πως αν δεν υπάρχουν δρόμοι , δεν χρειάζεται να τρέξει , όσο και αν μεθάει η ταχύτητα.
Είναι σαν το θέμα της ανακύκλωσης .Φταίει μόνο το κράτος που μέχρι στιγμής και οι μπλε κάδοι της ανακύκλωσης είναι γεμάτοι από σκουπίδια και όχι εμείς που τα πετάμε.
Κοιτάμε μόνο το λάθος του άλλου και όχι και τα δικά μας. Αυτό γίνεται και στους δρόμους μας.
Είναι τόσο δυσάρεστη η ανυπομονησία και η αγένεια που συναντά κανείς και μάλιστα από το πρωί. Σαν το καλημέρα ένα πράγμα.
Κόρνες και λόγια χαριτωμένα και γλύκα ....... Άντε και @@@@ξου ρε @@@@κα!!! Και εγώ τώρα αναρωτιέμαι αφού ο Έλληνας @@@@ει τόσο πολύ, πώς έχουνε πέσει τα ποσοστά γεννησιμότητας ; Πως γίνεται και δεν μας υπολογίζουν οι Ευρωπαίοι εταίροι μας ;
Μήπως λόγο μεγέθους του πληθυσμού μας;
Σκυλί που γαβγίζει, δεν δαγκώνει λέει η παροιμία. Μακάρι να δάγκωνε και λίγο αλλά όπου και όσο πρέπει.
Μην κορνάρεις λοιπόν στα φανάρια με την πρώτη ευκαιρία , όσο και αν βιάζεσαι να πας στην δουλειά σου. Τον ίδιο λόγο και ίσως πιο σημαντικό μπορεί να έχει ο μπροστινός σου. Μάθε να σέβεσαι τον άλλο για να σε σέβεται και αυτός.
Μην κοιτάς μόνο τα μούτρα του άλλου. Κοίτα και τα δικά σου να δεις αν πράγματι είσαι καλύτερος γιατί αν είσαι .... εσύ είσαι αυτός που πρέπει να δώσει το παράδειγμα.

4 σχόλια:

  1. Πέρα από την νοοτροπία αυτή, νομίζω ξεχνάει ο γράφων και την άλλη όψη του νομίσματος.
    Διότι άλλο πράγμα το "οδηγάω γρήγορα" κι άλλο το "οδηγάω έξυπνα" που σημαίνει ξέρω πότε θα πάω με φυσιολογική ταχύτητα (όχι με 20...έλεος) και πότε με λίγο πιο αυξημένη.
    Ξεχνάει τον ΝεοΕλληνάρα που οδηγάει αργά αριστερά ή στην μεσαία λωρίδα προκαλώντας ουσιαστικά ατυχήματα με την αναισθησία του αυτή.
    Δείτε απλά έναν δρόμο όπου 60% εκατό είναι στην αριστερή 35% στην μεσαία και 5% (!!!!) μόλις στην δεξιά που είναι και η πραγματική λωρίδα κίνησης κατά τον ΚΟΚ.
    Όλοι αυτοί έχουν την αίσθηση ότι ο δρόμος τους ανήκει. Αυτοί οι ίδιοι είναι που προκαλούν και το μποτιλιάρισμα και τα ατυχήματα αφού πέρα του ότι οδηγούν χαζά, είναι και παραβάτες...δηλαδή περνάνε κόκκινα, δεν σταματούν σε διαβάσεις πεζών, δεν βγάζουν φλας, δεν προειδοποιούν ότι θα σταθμεύσουν, καθυστερούν την εκκίνησή τους στα φανάρια (ηλίθια εφεύρεση για την Ελλάδα πάντως) είτε γιατί μιλούν στο κινητό είτε γιατί τσιγαριάζονται και μαστουρώνουν είτε γιατί πολύ απλά χαζεύουν και αδιαφορούν για τον συνάνθρωπό τους που θέλει να κινηθεί λογικά κι όχι αδιάφορα.
    Σε καμία περίπτωση το βρίσιμο δεν υποδεικνύει ευγένεια, σε καμία περίπτωση όμως όλη η παραπάνω άθλια οδηγική συμπεριφορά δεν υποδεικνύει παιδεία. Ίσα-ίσα που αν τους πεις ότι είναι και παραβάτες, ή να κάνουν το λογικό βρε παιδί μου να κινηθούν δεξιά, θα είναι οι πρώτοι που θα βγουν από πάνω και θα σε βρίσουν εκείνοι.
    Αυτά από την εμπειρία μου και την παρατήρηση.
    Μία καλή άποψη κι ένα καλό επιστημονικό συμπέρασμα είναι γνωστό ότι βασίζεται στην παρατήρηση. Και δυστυχώς, η παρατήρηση στον δρόμο δείχνει ότι υπάρχει πολλή αλητεία και αναισθησία στον δρόμο...πέρα από καφρίλα.
    Φυσικά, σε καμία περίπτωση δεν είμαι ούτε με τους "μάγκες" των σφηνών χωρίς φλας ούτε των προβολέων αλλά ούτε και των 200 χλμ ή των επικίνδυνων μηχανάκηδων....όχι προς Θεού.
    Συμφωνώ μόνο με τα νόμιμα και λογικά ανθρώπινα πλαίσια κυρίως με την νοοτροπία σεβάσου τον άλλο και μην τον καθυστερείς...ο δρόμος δεν είναι μόνο δικός σου!

    Αυτά...ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέρα από την νοοτροπία αυτή, νομίζω ξεχνάει ο γράφων και την άλλη όψη του νομίσματος.
    Διότι άλλο πράγμα το "οδηγάω γρήγορα" κι άλλο το "οδηγάω έξυπνα" που σημαίνει ξέρω πότε θα πάω με φυσιολογική ταχύτητα (όχι με 20...έλεος) και πότε με λίγο πιο αυξημένη.
    Ξεχνάει τον ΝεοΕλληνάρα που οδηγάει αργά αριστερά ή στην μεσαία λωρίδα προκαλώντας ουσιαστικά ατυχήματα με την αναισθησία του αυτή.
    Δείτε απλά έναν δρόμο όπου 60% εκατό είναι στην αριστερή 35% στην μεσαία και 5% (!!!!) μόλις στην δεξιά που είναι και η πραγματική λωρίδα κίνησης κατά τον ΚΟΚ.
    Όλοι αυτοί έχουν την αίσθηση ότι ο δρόμος τους ανήκει. Αυτοί οι ίδιοι είναι που προκαλούν και το μποτιλιάρισμα και τα ατυχήματα αφού πέρα του ότι οδηγούν χαζά, είναι και παραβάτες...δηλαδή περνάνε κόκκινα, δεν σταματούν σε διαβάσεις πεζών, δεν βγάζουν φλας, δεν προειδοποιούν ότι θα σταθμεύσουν, καθυστερούν την εκκίνησή τους στα φανάρια (ηλίθια εφεύρεση για την Ελλάδα πάντως) είτε γιατί μιλούν στο κινητό είτε γιατί τσιγαριάζονται και μαστουρώνουν είτε γιατί πολύ απλά χαζεύουν και αδιαφορούν για τον συνάνθρωπό τους που θέλει να κινηθεί λογικά κι όχι αδιάφορα.
    Σε καμία περίπτωση το βρίσιμο δεν υποδεικνύει ευγένεια, σε καμία περίπτωση όμως όλη η παραπάνω άθλια οδηγική συμπεριφορά δεν υποδεικνύει παιδεία. Ίσα-ίσα που αν τους πεις ότι είναι και παραβάτες, ή να κάνουν το λογικό βρε παιδί μου να κινηθούν δεξιά, θα είναι οι πρώτοι που θα βγουν από πάνω και θα σε βρίσουν εκείνοι.
    Αυτά από την εμπειρία μου και την παρατήρηση.
    Μία καλή άποψη κι ένα καλό επιστημονικό συμπέρασμα είναι γνωστό ότι βασίζεται στην παρατήρηση. Και δυστυχώς, η παρατήρηση στον δρόμο δείχνει ότι υπάρχει πολλή αλητεία και αναισθησία στον δρόμο...πέρα από καφρίλα.
    Φυσικά, σε καμία περίπτωση δεν είμαι ούτε με τους "μάγκες" των σφηνών χωρίς φλας ούτε των προβολέων αλλά ούτε και των 200 χλμ ή των επικίνδυνων μηχανάκηδων....όχι προς Θεού.
    Συμφωνώ μόνο με τα νόμιμα και λογικά ανθρώπινα πλαίσια κυρίως με την νοοτροπία σεβάσου τον άλλο και μην τον καθυστερείς...ο δρόμος δεν είναι μόνο δικός σου!

    Αυτά...ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ σωστα τα λεει,αυτος που τα λεει στο συγκεκριμενο δημοσιευμα. Ομως το θεμα μπορει να παρει τεραστιες διαστασεις, αλλα κανενας απο αυτους που βριζουν και κορναρουν δεν τα σκεφτεται ολα αυτα, απλα επειδη το μυαλο τους ειναι απασχολημενο να σκεφτεται μπινελικια και το χερι να ειναι στην κορνα. Η ιστορια εχει ως εξης: Αφανταστα νευριασμενος οδηγος,αρχιζει τα 'γαλλικα' και τις κορνες στο μπροστινο του αμαξι(μαλλον ο Μικαελ ηταν). Στο πρωτο φαναρι που βρεθηκαν,ο οδηγος του μπροστινου αμαξιου κατεβηκε, πηγε στον κυριο μικαελ,του εβγαλε οπλο και του ζητησε να τον ξαναβρισει.φανταζομαι ο κυριος που μιλουσε την 'γαλλικη' δεν θα εχει ξαναπει κουβεντα απο τοτε. Ηθικο Διδαγμα: ποτε δεν ξερεις που θα πεσεις,γι'αυτο ραβε το στομα σου.
    ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

moschato.tauros.life@gmail.com