Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Καταργείται η βαθμολογία στα Δημοτικά σχολεία της Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας

Οδηγίες για τη διδασκαλία της γαλλικής και γερμανικής γλώσσας στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία με ΕΑΕΠΑναφορικά με την αξιολόγηση του μαθητή, δεν θα υπάρχει αριθμητική αποτίμηση της επίδοσής του με γραπτά διαγωνίσματα, τεστ και προφορική εξέταση. Θα εφαρμόζεται μόνο η αυτοαξιολόγηση με στόχο την αποτίμηση των προσπαθειών του κάθε μαθητή, τη διαδικασία και το αποτέλεσμα μάθησης, καθώς και την απόκτηση μεταγνωστικών δεξιοτήτων.


Στο πλαίσιο της ένταξης της αυτοαξιολόγησης στην εκπαιδευτική διαδικασία, θα χρησιμοποιηθεί το Ευρωπαϊκό Portfolio Γλωσσών, ένα εργαλείο ανάπτυξης δεξιοτήτων δια βίου μάθησης των γλωσσών και προώθησης της πολυγλωσσίας και πολυπολιτισμικότητας.
Το Portfolio είναι το προσωπικό «αρχείο» κάθε μαθητή στο οποίο καταγράφει, ανά τακτά χρονικά διαστήματα και μέσα από κατευθυνόμενες δραστηριότητες, τις επικοινωνιακές του δεξιότητες, ανιχνεύει τις μαθησιακές του ανάγκες, οργανώνει τις προσωπικές του στρατηγικές εκμάθησης της γλώσσας και αποτιμά την επίτευξη των στόχων του.
Το Portfolio παρέχει, επίσης, στο μαθητή τη δυνατότητα να παρουσιάζει πολυγλωσσικές εμπειρίες από την κοινωνική του ζωή, ώστε να διαμορφώνει σταδιακά τη διαπολιτισμική του συνείδηση και το κοσμοείδωλό του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

moschato.tauros.life@gmail.com