Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Δεύτερη καταγγελία σήμερα για την Εθνική Τράπεζα του Μοσχάτου

Μετά την καταγγελία της μητέρας ( πατήστε εδώ ) για την συμπεριφορά των υπαλλήλων στο υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στο Μοσχάτο μια νέα καταγγελία από άλλον αναγνώστη για το ίδιο θέμα δημοσιεύτηκε το απόγευμα στο tromaktiko:

Εχθές πήγα και εγω στην εθνική τράπεζα του Μοσχάτου με το ενος ετους κοριτσάκι μου για να πωρώσω λογαριασμούς...Δεν μου ανοιγε κανεις να μπω μεσα με το καροτσι,τσακωθηκα με δυο υπαλληλους και αφου τελικα με αφησαν να μπω,μου ειπαν την επομενη φορα να μην περνω μαζι μου το μωρο!

Φευγοντας , δεν σηκωνοταν κανεις να μου ανοιξει,περιμενα 15',και αφου βρισκω καποιον προισταμενο-ο οποιος ηταν ο μονος ευγενικος!,ο οποιος μου ζητησε και συγνωμη για την συμπεριφορα των υπαλληλων-εφυγα...

Σε αλλες τραπεζες του μοσχατου , παντα μου ανοιγουν να μπω με το καροτσι,χωρις κανενα προβλημα...

Αναγνώστης( από το blog tromaktiko )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

moschato.tauros.life@gmail.com