Δευτέρα, 26 Δεκεμβρίου 2011

Ξεκινάει τμήμα ΖΕΠ στο Εσπερινό Γυμνάσιο Μοσχάτου

Εγκρίθηκε σήμερα η τροποποιητική απόφαση της Περιφερειακής Εκπαίδευσης Αττικής για την ίδρυση και λειτουργία τάξεων υποδοχής και Ενισχυτικών φροντιστηριακών τμημάτων ΖΕΠ (Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας) στο Εσπερινό Γυμνάσιο Μοσχάτου.

Αυτό σημαίνει ότι για το σχολικό έτος 2011 και 2012 θα λειτουργήσουν στο Εσπερινό Γυμνάσιο Μοσχάτου μία τάξη υποδοχής και ένα ενισχυτικό φροντιστηριακό τμήμα.

Για τους φίλους της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παραθέτουμε τι ορίζει η νομοθεσία σχετικά με τις ώρες λειτουργίας και την οργάνωση των τμημάτων
.
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:
Εφαρμόζεται εβδομαδιαίο ωρολόγιο 18-22 διδακτικών ωρών που πραγματοποιούνται με απόσπαση των μαθητών από την κανονική τάξη, εκτός από τα μαθήματα Καλλιτεχνικά, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή, Μαθηματικά (προαιρετικά το τελευταίο, με απόφαση των διδασκόντων) όπου εντάσσονται κανονικά. Ειδικότερα το πρόγραμμα διαμορφώνεται ως εξής:

Μαθήματα εντατικής παρακολούθησης (18-22 ώρες)

14 ώρες ελληνικά
4 ώρες μαθηματικά
4 ώρες στοιχεία από τα υπόλοιπα μαθήματα
Μαθήματα κοινής παρακολούθησης (7-13 ώρες)
Τάξεις Α’ Β΄ Γ΄
Μαθηματικά 4 4 4
Ξένη Γλώσσα 6 5 5
Πληροφορική-Τεχνολ. 2 2 1
Φυσική Αγωγή 3 3 2
Αισθητική Αγωγή 1 2 2
Οικιακή Οικονομία 1 2 -
ΣΕΠ – - 1

Στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση λόγω της ιδιομορφίας του σχολικού προγράμματος ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου αποφασίζει με ποια τάξη/-εις και με ποιο τμήμα/-τα μπορεί να συνδεθεί η Τάξη Υποδοχής, ώστε οι μαθητές τους να συνδιδάσκονται τα μαθήματα Φυσικής Αγωγής, Καλλιτεχνικών, Τεχνολογίας και Μαθηματικών ή τουλάχιστον ένα από αυτά. Οι Τ.Υ.( Τάξη Υποδοχής ) πρέπει να λειτουργούν κατά τάξη.

Σε αντίθετη περίπτωση θα αιτιολογείται εγγράφως από το Διευθυντή του σχολείου η παρέκκλιση από τον κανόνα λειτουργίας των Τ.Υ.

Στο Εσπερινό Γυμνάσιο Μοσχάτου θα λειτουργήσει η Τάξη Υποδοχής 1:   

Τι λέει η νομοθεσία για την Τάξη Υποδοχής Ι

• Με διαπιστωτικό test ανιχνεύεται το επίπεδο ελληνομάθειας του μαθητή. Στη συγκεκριμένη περίπτωση διαπιστώνεται ότι ο μαθητής έχει ελάχιστη ή μηδενική γνώση της ελληνικής γλώσσας με αποτέλεσμα η κατανόηση και παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου να είναι ανεπαρκείς σε όλες τις κοινωνικές και εκπαιδευτικές περιστάσεις.

• Επιζητείτε δήλωση του γονέα ότι επιθυμεί να παρακολουθήσει το παιδί του Τάξη Υποδοχής Ι. Σε αντίθετη περίπτωση παραπέμπεται το θέμα στην ομάδα ψυχοκοινωνικής στήριξης και • Ανατίθεται η διδασκαλία σε διδακτικό προσωπικό, κατά προτίμηση εξειδικευμένο στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. • Εξασφαλίζεται έγκαιρα κατάλληλο διδακτικό υλικο.

Δείτε το έγγραφο 

1 σχόλιο:

  1. Την προιστορική φωτογραφια απο την προσευχη που την ξεθαψες ρε?? ΘΕΟΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

moschato.tauros.life@gmail.com