Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Μια ευχάριστη έκπληξη


Σήμερα το πρωί βρέθηκα για κάποιους διαδικαστικούς καθαρά λόγους στο Α.Τ Μοσχάτου. Ομολογώ πως οδηγούμενος από μια προκατάληψη, περίμενα πως ως κρατική υπηρεσία μια υπόθεση σαν την δική μου , διάρκειας ρεαλιστικά δεκαπέντε λεπτών θα διεκπεραιωνόταν το λιγότερο σε τρία τέταρτα. Προς έκπληξη μου και μάλιστα ιδιαίτερα ευχάριστη αποδείχθηκε το αντίθετο.
Από τον υπάλληλο που με εξυπηρέτησε ,δείχνοντας πως ήξερε πολύ καλά την δουλειά του αν και ιδιαίτερα νέος, μέχρι τον φρουρό στην πόρτα που με υποδέχθηκε ευγενικά και εξυπηρετικά και μου υπόδειξε σε ποιο γραφείο πρέπει να πάω ,όλοι οι αστυνομικοί που συνάντησα έδειχναν πως θυμούνται ότι το επάγγελμα που διάλεξαν είναι και κοινωνικό λειτούργημα.

Δεν ξέρω αν αυτό απλά έτυχε σε εμένα , το μόνο που ξέρω είναι πως έφυγα από το αστυνομικό τμήμα με την αίσθηση πως με εξυπηρέτησαν
.
Χωρίς ανούσιες χρονοτριβές και καθυστερήσεις και ακόμα πιο σημαντικό χωρίς να εκνευριστώ και να μου σπάσουν τα νεύρα.
Πράγμα διόλου αυτονόητο σε αυτό το κράτος.
Και επειδή πρέπει να μην βλέπουμε μόνο την μία όψη του νομίσματος και να αναφέρουμε και τα θετικά όταν τα βλέπουμε , θα πρέπει να πω ένα μπράβο στους αστυνομικούς του τμήματος μας για την εικόνα που είδα Δεν το περίμενα και ειλικρινά αυτή είναι μια από τις λίγες φορές που χαίρομαι που έκανα λάθος.
Ελπίζω να συνεχίσουν έτσι γιατί χρειαζόμαστε μια πιο φιλική αλλά και αποτελεσματική προς τον πολίτη και τον δημότη αστυνομία.

Πείτε μας και εσείς τα στραβά και άσχημα καθώς και τα ελπιδοφόρα και θετικά πράγματα που παρατηρείτε καθημερινά στον Δήμο του Μοσχάτου και του Ταύρου.
Περιμένουμε τα mail με τις απόψεις σας στο miaallignwmi@gmail.com

1 σχόλιο:

  1. Διαβάζοντας το σχόλιο για το Α.Τ. Μοσχάτου έχω να πω πως ο κύριος ήταν υπέρτυχερός.
    Γιατί εμένα στην Α.Δ. Μεσσηνίας με αντιμετώπισαν με απαράδεκτος τρόπο και μάλιστα προσπαθούσαν να με πείσουν ότι η παραβατική συμπεριφορά δεν είναι πλέον μεμπτή αλλά αντιθέτως απόλυτα φυσιολογική και αναμενόμενη! Τι να πώ; αν έτσι πιστεύουν τότε πώς να πατάξουν το έγκλήμα και την παραβατικότητα;
    ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

moschato.tauros.life@gmail.com