Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Email αναγνώστη:Ληστέψανε 13χρονο στο Μοσχάτο με την απειλή μαχαιριού

Μια άσχημη εμπειρία έζησε προχθές το βράδυ 21/6 στις 10.30 ένας νεαρός 13χρονος στο Μοσχάτο.

Όπως μου τα περιέγραψε, καθώς γύριζε στο σπίτι του από την πλατεία Μεταμόρφωσης, αντιλήφθηκε στο ύψος της Ρ. Φεραίου μπροστά από την κρεπερί, να τον ακολουθεί μια παρέα πέντε νεαρών.

Θεωρώντας ότι δεν κινδυνεύει συνέχισε τον δρόμο του προς την Πίνδου. Στη διασταύρωση με την Λυκούργου, τον πλησίασαν και τον ρώτησαν τι ώρα είναι. Μετά από σύντομο διάλογο και με την απειλή μαχαιριού, τον πήγαν στο πεζοδρόμιο κάτω από ένα δέντρο και του πήραν το κινητό.

Δυστυχώς ο νεαρός δεν ειδοποίησε αστυνομία, αλλά ούτε και καταγγελία έκανε, φοβούμενος αντίποινα. Οι δράστες μιλούσαν ελληνικά, αλλά ο νεαρός πιστεύει ότι είναι αλλοδαποί, λίγο μεγαλύτεροί του.

Κάνω την καταγγελία στα blog για να είναι ενήμεροι και οι γονείς, αλλά και τα παιδιά που κυκλοφορούν βραδυνές ώρες, επειδή είμαι και εγώ πατέρας δύο παιδιών. 

4 σχόλια:

  1. ΑΧ ΡΕ ΜΟΣΧΑΤΟ ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. prepei AMESA to astunomiko tmhma na 3anagurisei sto mosxato!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΛΕΜΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ!!! ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟ. κ. ΔΗΜΑΡΧΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!! Ο ΠΑΠΑΝΤΩΝΗΣ ΤΟ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ. ΕΣΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΙΣΩ!!! ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΜΑΙ 28 ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΦΗΒΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΓΥΡΙΖΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ. ΤΟΣΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΕΓΓΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΠΟΤΕ. ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ. ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΟΣΧΑΤΑΚΙ ΜΑΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

moschato.tauros.life@gmail.com