Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Είμαι ο Στέλιος και ψάχνω σπίτι!


Σας αναδημοσιεύομαι μια ανάρτηση από το Facebook που κάποιους μπορεί να ενδιαφέρει. 
Γεια σας. Εγώ είμαι ο Στέλιος. Είμαι ένα από τα 7 κουταβάκια που είχαν κλείσει σε ένα μικρό κλουβί στη μέση του πουθενά, με τη μαμά μου δεμένη απ’έξω. Δεν ήταν και πολύ ωραία εκεί, ήθελα να φύγω η αλήθεια είναι. Εδώ βέβαια δεν έχω παράπονο. Ωραία περνάμε, παίζουμε, κοιμόμαστε, μέχρι που τρώμε κιόλας. Εκεί που ήμουν δεν τρώγαμε – μόνο που και που, όποτε τύχαινε. Βέβαια, επειδή εδώ μου είπαν ότι μπορώ να μείνω για λίγο, πρέπει να βρω και εγώ το δικό μου σπίτι. Δεν έχω πολλές απαιτήσεις, μπορώ να πάω σε όποιο σπιτάκι με θέλουν και θα με αγαπούν, σε όποια οικογένεια θα ήθελε να με κάνει μέλος της. Είμαι μόνο δύο μηνών και η κυρία εδώ που με φιλοξενεί λέει ότι δε θα γίνω μεγάλος. Μεσαίου μεγέθους θα γίνω μου είπε να σας πω. Άντε, εμένα με θέλει κανείς?


Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6937166320, Μαρία

 
 
φωτογραφίες εδω
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

moschato.tauros.life@gmail.com